Jestem w przedszkolu internetowym.

Witam Was wszystkich bardzo serdecznie. Nie wiem, czy to, co dziś spróbuję wstawić do bloga zostanie opublikowane, czy też odrzucone.

Na razie próbuję częściowo sama poukładać sobie wszystkie nowe rzeczy w jeden ciąg logiczny. Bardzo dużo pomaga mi mój Brat, którego serdecznie pozdrawiam. Ponieważ nie wiem, czy dzisiejszy wpis z grafikami przejdzie przez sito i zostanie opublikowany, na tym zakończę dzisiejszy wpis.
Dużo, dużo ciepła i uśmiechów tych z grafiki i tych zza biurka przesyła wszystkim czytającym tego bloga Marysia.

                                     

12 komentarzy:

  1. Piękne,elegancie grafiki,brawo Marysiu.Uczymy się nadal.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają.Serdeczności przesyłam.

      Usuń
  2. Jeśli się tak pięknie uśmiechasz to na pewno jutro będzie lepiej:)))Jaka Ty zdolna jesteś!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy tych moich zdolnościach nie mogę opanować bałaganu w komputerze po przenosinach. Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  3. Świetne grafiki,przepełnione kolorem nadziei.
    Jestem pełna uznania dla polotu pisarskiego i upodobań muzycznych.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za ciepły, serdeczny komentarz. Lubię bawić się tworzeniem grafik i lubię pisać. Ciebie podziwiam za arcydzieła wykonane szydełkiem. Dla mnie są one mistrzowskie. Serdecznie Cię pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Marysiu, zobacz, wszystko ci wyszło świetnie! Gratulacje i podziwianki :-) To pisałam ja, Ewa z mycastle.video.blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że wiem już, że to jesteś Ty (blog podróżniczy), a Eurlik w bloxie. A może się mylę ?

      Usuń
  6. Ukazalo sie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. To, co stworzyłaś wcale nie wygląda na przedszkole.
    Jeszcze trochę czasu i będziesz się czuć tak pewnie jak na bloxie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wszystko się wkrótce jakoś poukłada. Na razie jest jeden wielki bałagan. U mnie, oczywiście. Serdecznie Cię pozdrawiam.

      Usuń

Dziś tylko łóżko.