Próba wstawiania grafiki z filtrami


Nie wiem, co się stało, ale obrazek siedzi. Może nie będzie tak źle ze wstawianiem grafik. Zobaczymy. Na razie myślę, od czego zależy to, że grafika raz da się opublikować, a kiedy indziej nie. Kilka godzin siedzę przy komputerze i myślę, próbuję, sprawdzam. Tak wysilam mózg, aż mi z głowy paruje. Ale samo myślenie wszystkiego nie załatwi. Potrzebna jest jeszcze wiedza, której zdobycie bez pomocy specjalistów - informatyków nie będzie proste.

Omar Akram Passage into midnight. Co w tłumaczeniu znaczy  Przejście na północ. (PONS)





6 komentarzy:

  1. No i działa :-)

    kolewoczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działa. Jeszcze nie do końca ogarnęłam cały bałagan, który mi się zrobił m.in. w zakładkach, ale wolniutko wszystko idzie do przodu.

      Usuń
  2. I dziala! Gratuluje! (bo sama jeszcze grafik nawet nie dotknelam...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, że jakoś zaczynam się z lekka ogarniać, to zasługa mojego Brata i Dziewczyn. Teraz wezmę się za zakładki, w których zrobił mi się ogromny bałagan. Mam dużo zakładek powtarzających się, a każde przeciągnięcie powoduje, że przybywa jedna więcej. Pracy dużo, a myślenia i zastanawiania się jeszcze więcej. Marysia.

      Usuń
  3. Marysiu, u mnie Skituś życzenia napisał;) Buziaki:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz mądre zwierzaki.Ale dałaś radę wejść do mnie i wstawić komentarz.To znaczy, że nie jest źle. Może jakoś się to wszystko poukłada.
      Na razie jednak trzęsie mnie ze złości.Tyle zbędnego zamieszania.Dobrze, że jesteś.

      Usuń

Dziś tylko łóżko.