Witajcie!

Za oknem piękny słoneczny dzień. Duże kwiaty już wyniesione są z mieszkania na taras. Nie wiem, czy nie będzie jeszcze wiosennych przymrozków. Będę myślała, jak je zabezpieczyć.
Ponieważ dziś dwóch komputerowców miałam w domu, to podpowiedzieli mi jak wstawiać grafiki z pominięciem PNG, które nie przepuszcza tego, co nakładają filtry.

A to moja dziś wykonana grafika z filtrami. Trochę zrobił mi się zbyt duży margines dokoła, ale trudno. Następnym razem postaram się, aby był mniejszy. Wszystkiego trzeba się nauczyć,

I w taki sposób zdobywamy nową wiedzę. Nauka towarzyszy nam od urodzenia do późnej starości. Najpierw, jako dzieci uczymy się samych nowych rzeczy, poznajemy świat ten najbliższy i ten trochę dalszy, a na starość, też uczymy się nowych rzeczy, ale także staramy się pozbyć różnych zbędnych stereotypów, i takiego myślenia, które utrudnia i komplikuje nam życie. Teraz w wieku dojrzałym i mocno dojrzałym patrzymy nie tylko na swoich bliźnich, ale także na samych siebie.

Mnie ogromnie interesuje to, co wpływa na takie, a nie inne moje zachowanie, na to jak myślę, jakie emocje są we mnie i jak na nie reaguję. Zauważyłam, że poznanie siebie samej i swoich zachowań bardzo pomaga mi zobaczyć te same zachowania u innych i lepiej zrozumieć z czym one się wiążą. Jednym słowem interesuje mnie człowiek jako taki.

Świat jest pełen różnych tajemnic, a życie jest piękne. Na starość trochę trudniejsze, ale wciąż fascynuje swoją złożonością i prostotą jednocześnie.

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawa ta Twoja grafika.
    A jeśli chodzi o kwiaty na tarasie to bardzo trzeba uważać. Mnie w ubiegłym roku prawie wszystkie zmarzły w jedną noc.
    Pozdrawiam Cię wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja w tym roku zaryzykowałam i już wszystkie kwiaty wystawiłam na taras. Jeśli będą przymrozki, to okryję je agrowłókniną. Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń

Dziś tylko łóżko.