Czy jestem marzycielką?




Dziś zadałam sobie tytułowe pytanie i zastanowiłam się nad tym, kogo nazywamy marzycielem. Zajrzałam do Słownika języka polskiego i znalazłam taką definicję:
marzyciel
osoba skłonna do marzeń, zwłaszcza niemożliwych do zrealizowania; osoba żyjąca marzeniami; fantasta.
Czy ja  żyję marzeniami niemożliwymi do zrealizowania? Może i takie trudne do zrealizowania marzenia przychodzą mi do głowy, ale przede wszystkim staram się mocno trzymać ziemi. Każdy pomysł oglądam kilka razy i z wielu stron. Rozważam, jakie są szanse na jego realizację. Jeśli jednak coś mnie interesuje, to łatwo się nie poddaję. Oglądam projekt w wyobraźni i staram się spojrzeć na niego nie w sposób szablonowy, a najlepiej w sposób obrazujący mój sposób myślenia na ten temat.
Tyle mam jeszcze różnych pomysłów do zrealizowania, a wiem, że czas ucieka, a mnie lat przybywa. Czy starczyłoby mi go jeszcze np. na studia podyplomowe, gdybym je rozpoczęła np.w tym roku, chociaż nie to jest moim marzeniem. O innych pomysłach nie napiszę, żeby ich nie zapeszyć.


6 komentarzy:

  1. Trzymajmy się ziemi,ale pozostańmy też odrobinę marzycielami,bo bez marzeń bylibysmy istotami trochę odczłowieczonymi,takimi trochę maszynami.Chyba nie tego chcemy,prawda?Jeżeli mamy jeszcze jakieś cele przed sobą tzn że żyjemy i dużo jeszcze przed nami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnych planów u mnie dużo, a czasu na ich realizację coraz mniej. Ściskam Cię mocno.

      Usuń
  2. Marzenia są piękne, więć pielęgnujmy je.
    A ja bardzo chciałabym się z Tobą spotkać - to też coś w rodzaju marzenia.
    Jak myślisz - uda mi się ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo chciałabym się z Tobą spotkać. Ostatnio miałam małą przerwę w wyjazdach na rehabilitację, bo złapałam infekcję i poleguję w domu. Ale już z infekcji wolno wyłażę i myślę, że w przyszłym tygodniu będę w Warszawie. Gdybym jechała, to dzień wcześniej zadzwonię do Ciebie, to się umówimy, jeśli będziesz mogła. Serdeczności przesyłam.

      Usuń
    2. To czekam na telefon.
      :-)

      Usuń
    3. Ostatnio mam jakąś infekcję i skacze mi ciśnienie. Odwołałam już trzy wyjazdy.Gdy ciśnienie mi się unormuje i będę jechała na rehabilitację, to zadzwonię. Ściskam Cię mocno.

      Usuń

Dziś tylko łóżko.