Poezja w życiu.

Lubię poezję. Mam ulubionych poetów i ulubione wiersze. Recytacja wiersza w świetnym wykonaniu aktorskim dostarcza mi wielu wzruszeń. Najlepiej, gdy do tej recytacji jest jeszcze piękny podkład muzyczny.
Dziś słowa wiersza pojawiają się na ekranie komputera, a w tle muzyka w wykonaniu Andre Rie - Miłość Romantic Moments - Song To The Moons.

 

Zadaję sobie pytanie, czy to jest normalne, że lubię romantyczne klimaty? Przecież jestem mocno starszą panią. Gdy byłam jeszcze młodą dziewczyną byłam przekonana, że miłość zarezerwowana jest dla ludzi młodych. Dla starszych, uważałam, był dom, wnuki i rozważania o odchodzeniu. Dziś widzę, że miłość jest uczuciem, które obejmuje całe życie człowieka. To nie tylko miłość erotyczna, ale miłość do ludzi, do przyrody, do zwierząt, do życia. To umiejętność otworzenia się na różne jej przejawy. To także miłość do siebie. Dziś, po przeżyciu już wielu lat, wiem, że człowiek, który nie kocha siebie i nie potrafi siebie zaakceptować ze swoimi wadami i zaletami, nie potrafi znaleźć miłości, chociaż jest ona na wyciągnięcie ręki.
Na koniec wiersz noblisty. Czesław Miłosz - Miłość.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziś tylko łóżko.