A może by sie tak pobawić robieniem grafiki?


Jest to grafika wykonana przez amatora i dyletanta w jednej osobie, czyli przeze mnie. Bardzo się cieszę, bo udało mi się wstawić ją do bloga. Nie znam programu potrzebnego do tworzenia takiej pracy. Liznęłam zaledwie odrobinę wiedzy. To coś, co utworzyłam nie ma nazwy. Są to różne kolory, kształty i ich rozmieszczenie, ale z całości jestem zadowolona. W końcu profesjonalnym grafikiem nie muszę być, aby się trochę pobawić tworzeniem takich "arcydzieł". A zabawa jest bardzo sympatyczna.
Właśnie moi dwaj prawnusiowie pojechali wczoraj do mamy i dzisiaj mam trochę czasu do zagospodarowania.
Skoro mi ta pierwsza grafika wskoczyła do bloga, to spróbuje jeszcze wstawić następną, aby utrwalić sobie nową umiejętność.

4 komentarze:

  1. Piękne, brawo!!!! Ja nie umiem takich cudeniek robić. Jaki program jest do tego potrzebny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jeden z panów (z rodziny) wgrał program Inkscape 0.91. Z lewej strony ekranu są narzędzia. Pod spodem ekranu są kolory, a u góry w pasku jest napis FILTRY. Najlepiej spytaj jakiegoś młodzika z rodziny.On Ci wszystko powie i pokaże, jak sobie radzić. Życzę powodzenia w zabawie, która będzie też nauką. Ściskam Cię mocno.

      Usuń
    2. Dałam radę zainstalować sama i to była najłatwiejsza sprawa, bo na razie nic mi nie wychodzi, nic a nic, jakieś bohomazy bez wyrazu, tym bardziej wielki brawa dla Ciebie że to ogarnęłaś i potrafiłaś powyższe grafiki stworzyć :)))), jak coś sensownego uda mi się sklecić to się pochwalę ;))) Pozdrawiam.

      Usuń
    3. Ja wchodzę najpierw w narzędzia.Najczęściej korzystam z koła gwiazdy, ołówka. Gdy narysuję jakiś kształt to klikam w strzałkę(na samej górze narzędzi, żeby uaktywnić to, co narysowałam. Pokazują się wtedy po brzegach kwadraciki. Na aktywny kształt możesz dać teraz kolor, czyli klik w odpowiedni kolor na dole strony. Teraz aktywny kolorowy kształt możesz zmienić klikając w filtry na górze strony w pasku górnym. Tu otwierają Ci się różne możliwości i klikasz w którąś z nich. Jeśli kształt jest aktywny, to będzie Ci się zmieniała struktura koloru. Gdybyś chciała cofnąć jakiś swój ruch, to naciskasz ctrl+z. Na końcu trzeba zapisać, to co zrobisz i dopiero można swoją prace umieszczać np w blogu. To tak dwa słowa o tym, co na początek. Wesołej zabawy.

      Usuń

Dziś tylko łóżko.