Kłopoty z komputerem.

Ostatnio komputer robi wszystko, żeby mnie zniechęcić do pisania. Zachowuje się jak koń, który nie chce ciągnąć zaprzęgu. Pisane litery wskakują do tekstu ze sporym opóźnieniem, co bardzo rozprasza mi uwagę i mnie wkurza. Podejrzewam, że komputer uzbierał sporo wirusów i stąd te trudności.  Zamiast normalnego pisania, jest tylko szarpanie się ze sprzętem. Chyba muszę poprosić kogoś, kto się zna na komputerach, aby oczyścił go z uzbieranych śmieci.
Przyzwyczajona byłam do tej pory, że moim zadaniem było zbieranie myśli i przenoszenie  je do komputera, a obecnie na pierwszy plan wysuwa się opór urządzenia.

6 komentarzy:

  1. Ja we wtorek mam podlaczyc magentacostamsuperszybkie, syn mi zalatwil podczas ostatniego weekendu, nowa skrzyneczka doszla, numery wejsciowe tez, to juz ciekawam, jak to bedzie we wtorek i od wtorku, bo mam to sama podlaczyc, telefon tez o_O tak wiec, gdybym znikenla z netu, to cos nie dalam rady ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że sobie poradzisz. Najwyżej trochę pomyślisz, co jest do czego. Ja już z najgorszej biedy wylazłam, ale to dzięki różnym zbieranym radom i zapiskom na temat czyszczenia komputera.Tak, że jestem z siebie bardzo zadowolona. Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
    2. Syn bedzie mnie telefonicznie wspomagal ;) w razie czego, mam na miejscu znajomego, zdolnego w tym temacie, ten, do którego poszly te dwie pary skarpet w piatek ;) tak wiec, powinno sie udac.

      Usuń
    3. Uda się z pewnością. Ale Ty te skarpety robisz szybko. Ja od jakiegoś czasu przymierzam się do roboty na drutach. Na razie, jakaś chustka - trójkącik na szyję, albo golfik będą w robocie, żeby sobie przypomnieć, jak się robi na drutach. A później zobaczymy, co będzie dalej.

      Usuń
    4. Dobra decyzja, zacznij od małych rzeczy. Internet mi działa, jestem 😁

      Usuń
    5. Robotę na drutach zaczynam od jutra.

      Usuń

Dziś tylko łóżko.