Kto to wie?

Coraz częściej myślę o swoich zaawansowanych latach i chociaż nie zamierzam przewidywać ile jeszcze mi zostało czasu na tym świecie, to jednak takie myśli przychodzą mi do głowy coraz częściej. Życie jest nieprzewidywalne. O tym wszyscy wiemy, jak również wiemy to, że odejść z tego świata może  tak człowiek w pełni sił, jak i staruszek. Ale młoda osoba może jeszcze liczyć na wiele lat życia, a człowiek 80+ nie ma już takich perspektyw przed sobą.
No i co pozostało? Zamartwiać się?

Myślę, że trzeba chwytać i smakować każdą chwilę, która jest tu i teraz.
Właśnie siedzę w oświetlonym lampką pokoju. Jest cisza, spokój. Lubię mój komputer i to, że mogę za jego pośrednictwem kontaktować się z Wami moi Drodzy Czytelnicy. Mogę Wam opowiedzieć jak spędziłam dzisiejszy dzień. Czy czas mi zleciał szybko, czy się dłużył.
A może lepiej powiedzieć, co dziś czułam i w jakiej sytuacji, a może........ i tych może jest wiele.

A co mogę napisać zgodnie z tym, co jest we mnie teraz. Mam takie zapalenie spojówek, że ledwo na oczy patrzę. Łzy mi lecą po twarzy i jedyna rzecz, która mnie dziś pociąga, to piękna muzyka, bo można przy niej zamknąć oczy i nie myśleć o niczym poza słuchaniem nagrania.

Piękne wykonanie utworu MY WAY by Amira Friends (Comme d'Habitude).

2 komentarze:

  1. Więc słuchaj pięknej muzyki Marysiu.
    I wspominaj piękne chwile ze swojego życia.
    Powodzenia Najmilsza.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo Ci dziękuję za piękne i cieplutkie życzenia. Marysia.

      Usuń

Dziś tylko łóżko.