Wiosno! Gdzie jesteś?

8 komentarzy:

  1. Wprawdzie nie ma tekstu w tym wpisie, ale zdecydowałam się w imieniu pani Wiosny odpowiedzieć na pytanie. :) Jest tuż, tuż. Z zimą rozprawi się ostatecznie (1 marca) bałkańska baba Marta. :)
    Serdecznie pozdrawiam i przesyłam dużo słońca. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie to słonko jeszcze nie pali, więc się go nie boję, chociaż nawet na takim słońcu wolę kapelusz (którego nie znoszę) mieć na głowie.Udar i niedowład nóg sprzed kilkunastu lat nauczyły mnie ostrożności. Ściskam Cię bardzo mocno. Marysia.

      Usuń
  2. Też chciałabym zadać to samo pytanie...
    Wiosna się wystraszyła i schowała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płynie do nas razem z chmurami i lekkim wiatrem. Serdeczności.

      Usuń
  3. Zabłądziła chyba,GPS na manowce ją wyprowadził

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie się wydaje, że ona cichutko skrada się do nas jak kot.Już ja widać w ogrodzie, w lesie, a także w zachowaniach ludzi. Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  4. A ja rozumiem, że się uczysz nowego bloga! Mam nadzieję, że mój nick będzie Ci , no, prawie znajomy!
    Serdeczności Jesienna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten blog prowadzę już jakiś czas. Tu mam większe problemy ze wstawianiem moich grafik, ale też lubię tu pisać. Serdeczności i dla Ciebie.

      Usuń

Dziś tylko łóżko.