Dziś tylko grafiki.



13 komentarzy:

  1. Wyglądają optymistycznie..
    Czujesz się już trochę lepiej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno kilka dni temu były ostre błyski na słońcu i powodowały złe samopoczucie.Dziś już jest dobrze.

      Usuń
  2. Fioletowa piękną!
    Ciepłe i Puchate podsyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Cieszę się, że Ci się podobała fioletowa. Ściskam Cię bardzo mocno.

      Usuń
  3. Perfekcyjne, jestes juz mistrzynią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mistrzostwa jest mi bardzo daleko, ale cieszę się, że Ci się podobały.

      Usuń
  4. Ale jakie! Coraz piękniejsze robisz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy robieniu grafik korzystam tylko z kształtów, kolorów ich ułożenia i filtrów. Reszta to czarna magia.

      Usuń
  5. Bardzo ładne, wesołe, kolorowe to i pewnie samopoczucie lepsze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samopoczucie na szczęście się poprawiło i to w samą porę, bo miałam ostatnio ogromną prace przy sadzonkach pomidorów.

      Usuń
  6. Pierwsza bardziej mi się podoba. Lubię asymetrię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię i symetrię i asymetrię. Lubię zabawę kolorami.

      Usuń

Dziś tylko łóżko.